Catatan Warna Warni Kehidupan

Kehidupan ini indah...
Penuh warna warni...
Ada putih ada hitam...
Ada suka ada duka...
Ada tawa ada tangis...

Ada sihat ada sakit
Ada bahagia ada derita...
Ada nikmat ada dugaan...
Andai tiada warna ...
Hilanglah seri kehidupan...
Hayatilah setiap detik kehidupan...



Aku dan Kamu

Selasa, Disember 01, 2009 - Bingkisan dari iXoRa_sKRu pada 2:35 PTG
Dalam setiap degupan jantungku
Dalam setiap denyutan nadiku
Dalam setiap hembusan nafasku
Aku sentiasa mengingatiMu
Aku sentiasa menrinduiMu
Aku sentiasa mencintaiMu

Biarlah Kau sentiasa dikotak fikiranku
Biarlah redhaMu sentiasa mengalir dalam darahku
Biarlah cahayaMu sentiasa menerangi hatiku
Biarlah rahmatMu sentiasa disampingku
Biarlah Kau sentiasa melindungi diriku

Moga setiap langkahku kian mendekatiMu
Moga setiap sebutanku menyebut namaMu
Moga setiap niatku hanya kerana diriMu
Moga segala perbuatanku hanya untukMu

Aku mahu cintaku hanya untukMu
Aku tak mahu cinta manusia yang penuh dusta
Aku tak mahu cinta dunia yang hanya sementara
Aku tak mahu cinta yang bukan cinta sempurna

Kerana itu aku cari cinta sempurna
Kerana hanya cintaMu yang sempurna...