Catatan Warna Warni Kehidupan

Kehidupan ini indah...
Penuh warna warni...
Ada putih ada hitam...
Ada suka ada duka...
Ada tawa ada tangis...

Ada sihat ada sakit
Ada bahagia ada derita...
Ada nikmat ada dugaan...
Andai tiada warna ...
Hilanglah seri kehidupan...
Hayatilah setiap detik kehidupan...



Apa la...sy ni...

Jumaat, April 03, 2009 - Bingkisan dari iXoRa_sKRu pada 9:37 PTG
ish...sy ni...duk tgk keburukan org jer...keburukan sendiri x nak baiki...hehhe...baiki diri dulu baru baiki org lain...hhahha...betul x...
sy suka jd pemerhati tgk org kat sekeliling...pastu sy komen... diri sy sendiri sy x komen... dah la suka bg kritikan pedas,... maaf la yer kalu terasa tu... memang x nak berselindung...nak kata jer apa yg terbuku dihati ni...nak luahkan... pendapat sendiri... rasa nak kongsi pegalaman hidup ni... yg baik kita jdkan taulada....yang buruk jdkan sempadan....sy memang insan yg x sempurna... seperti yg sy katakan sebelum ni... sempurna itu asimtot...x mgkin di capai... cuma kita mampu cuba untuk dekatinya... maaf la kalu ada salah dan silap...

sy sering tertanya tanya apa pandangan org tentang diri sy ni... kalu org yg x kenal rapat dengan sy akan kata sy ni seorg yang pelik,... memang sy ni pelik pun... hahah... x tau kenapa... mgkin cara sy berfikir lain dr yg lain... diluar kewarasan manusia biasa... cara tindakan sy x terfikir dek org lain.... x tau la... mgkin tu kelemahan sy atau mgkin tu juga kelebihan sy... kalu org tu kenal rapat ngan sy... ada yg kata sy ni x leh dipertikaikan... diorg akan faham sy dan dah x pelik dah ngan sy sbb dah biasa sgt sy pelik... dah tau cara sy... ada gak kata sy ni kebudak-budakkan...sy rasa semua ni betul... hanya org yang betul2 kenal sy akan tahu siapa sebenarnya sy... sy rasa setakat ni... x de lg kut org yg betul2 ke nal sy..... kenal sy sepenuhnya... hahahah....
Komen: