Catatan Warna Warni Kehidupan

Kehidupan ini indah...
Penuh warna warni...
Ada putih ada hitam...
Ada suka ada duka...
Ada tawa ada tangis...

Ada sihat ada sakit
Ada bahagia ada derita...
Ada nikmat ada dugaan...
Andai tiada warna ...
Hilanglah seri kehidupan...
Hayatilah setiap detik kehidupan...



Pertemuan (Penutup)

Isnin, September 05, 2011 - Bingkisan dari iXoRa_sKRu pada 11:26 PTG
Saya memohon maaf sebab tidak dapat meneruskan cerita ini... sebab cerita ni sebenarnya diolah dari kisah benar... saya takut pihak yang terlibat dapat menghidu... takut nanti jadi mengumpat pula... sebab saya juga takut kisah ini akan membuka aib saya sendiri... dan  juga takut kisah ini membuat saya riakdan ujub... susah juga nak buat kisah realiti sebenar kehidupan... sebab internet ni luas... dunia tanpa sempadan... kekadang kita ada kisah yang tak sesuai untuk menjadi paparan umum...

saya sebenarnya bosan dengan kisah di alam fantasi yang tak berpijak di dunia realiti... hero dan heroin yang semua perfect... kisah cinta gedik... dan lain-lain cerita dialam fantasi manusia... saya mula menulis kisah ini sebenarnya untuk berkongsi pengalaman hidup... kisah benar dari sebuah kehidupan... sebagai nasihat dan panduan buat orang lain... tapi bila fikir lebih panjang dan mendalam... (sebab tu lama saya tak sambung cerita ni... masih berfikir...) saya rasa kisah ini patut ditutup sahaja... mungkin pengalaman tu saya boleh berkongsi dengan cara lain yang lebih berlapik...

Mohon maaf sekali lagi kerana terpaksa menamatkan kisah ini...  kisah ini kalau saya sambung sampai bila pun tak akan habis.. kecuali saya dah mati... sebab ini kisah tentang kehidupan...mungkin kalau saya ada idea untuk olah cerita ni dengan baik ... insyaAllah saya akan sambung...