Catatan Warna Warni Kehidupan

Kehidupan ini indah...
Penuh warna warni...
Ada putih ada hitam...
Ada suka ada duka...
Ada tawa ada tangis...

Ada sihat ada sakit
Ada bahagia ada derita...
Ada nikmat ada dugaan...
Andai tiada warna ...
Hilanglah seri kehidupan...
Hayatilah setiap detik kehidupan...



Terima kasih Sahabat

Khamis, Jun 17, 2010 - Bingkisan dari iXoRa_sKRu pada 11:57 PTG
Telah 4 tahun kita bersama
Rasa sekejap masa berlalu
Kita bertemu tanpa perancangan
Kita berpisah demi cita-cita

Begitu indah persahabatan ini
Walau kekadang disulami duka
Walau kekadang dibanjiri air mata
Tapi selalu dihiasi ketawa
Tapi selalu diselubungi bahagia
Persahabatan kita ada turun naiknya
Ada masa renggang menanti belah
Ada masa rapat bak saudara
Itulah warna warni sebuah persahabatan

Maafkan aku andai aku
Tanpa sedar ku sakitkan hatimu
Tanpa sedar ku buat mu kecewa
Tanpa sedar ku biarkan kamu menangis
Kerana aku insan biasa

Terima kasih kerana sudi menemani
Dan menghiasi perjalanan hidupku ini
Walau hanya sementara
Akan ku ingat segala pesanmu
Kau kuatkan aku bila aku kecewa
Kau nasihatkan aku bila aku salah
Kau cuba ubah diri ku jadi insan sempurna
Tapi maafkan aku kerna tak mampu berubah
Seperti mana yang kau mahukan
Kerana aku adalah aku
Namun akan ku cuba ikuti
Andai nanti ku sudah bersedia dan mampu berubah

Harap nanti kitakan bertemu lagi
Dan persahabatan ini terus kekal
Malah lebih akrab lagi nanti
Terima kasih sahabat...

Catatan: lepas ni,... dah tak ada orang yang nak masak bila aku lapar...
dah tak ada orang yang nak bercerita dengan ku... dah tak ada orang yang nak teman aku jalan2...dah tak ada orang nak tegur aku bila aku salah... dah tak ada orang yang nak mengembirakan aku... dah tak ada orang nak dengar luahan hatiku... dah tak ada orang nak beri aku pendapat dan nasihat...dah tak ada orang untuk aku minta tolong bila aku susah... dan dah tak ada orang yang nak mengGILA denganku...ku duduk sendiri di sini... menanti sahabatku datang lagi...