Catatan Warna Warni Kehidupan

Kehidupan ini indah...
Penuh warna warni...
Ada putih ada hitam...
Ada suka ada duka...
Ada tawa ada tangis...

Ada sihat ada sakit
Ada bahagia ada derita...
Ada nikmat ada dugaan...
Andai tiada warna ...
Hilanglah seri kehidupan...
Hayatilah setiap detik kehidupan...



Tandas Baring

Ahad, April 17, 2011 - Bingkisan dari iXoRa_sKRu pada 4:01 PTG
dulu teringin nak reka baju halimunan... tapi dah ada yang reka... nak reka robot pembantu rumah... jepun dah buat... ni nak buat tandas baring la pula... minta minta tak ada orang buat lagi...

tandas duduk dah ada... tandas cangkung dah ada... jadi apa kepentingan tandas baring? ia direka bukan untuk orang yang malas... tapi untuk orang yang sakit tak boleh bangun... berak dalam pamper mesti tak best kan? lagipun akan menyebabkan gatal2 pada kulit... dah la sakit... nak berak pun tak selesa...

lagipun susah la nak salin buang ni... pampers sekarang bukan murah... sebab tu saya rasa kita kena ada tandas baring untuk pesakit... biar ia mesra pengguna...kalau boleh tandas tu pesakit boleh guna walaupun tiada penjaga... terus salir bahan buangan pada saluran najis yang sepatutnya...
tak perlu nak kena buang najis dah... moga moga nanti tandas ni menjadi satu kenyataan...insyaAllah...amin...


ni gambar dia... saya baru tambah.... maaf la lukis guna paint jer... nak lukis guna autocad... laptop ni tak boleh install..
Komen: