Catatan Warna Warni Kehidupan

Kehidupan ini indah...
Penuh warna warni...
Ada putih ada hitam...
Ada suka ada duka...
Ada tawa ada tangis...

Ada sihat ada sakit
Ada bahagia ada derita...
Ada nikmat ada dugaan...
Andai tiada warna ...
Hilanglah seri kehidupan...
Hayatilah setiap detik kehidupan...



Aku Pencinta Yang Curang

Ahad, Mei 02, 2010 - Bingkisan dari iXoRa_sKRu pada 10:09 PTG
Aku mencintai Mu
Tulus dari hati kecil ku ini
Tapi kenapa aku tak mampu setia
Setia mencintaiMu saja
Aku pencinta yang curang

Andai benar aku mencintaiMu
Bukan sekadar kata-kata kosong sahaja
Pastinya Kau sentiasa dihatiku
Pastinya aku sentiasa merinduiMu
Tiada lain yang mampu mengisi hatiku
Selain diriMu

Tetapi aku pencinta yang curang
Ada dirinya dalam hatiku
Ada dirinya dalam rinduku
Sejak aku mula mengenalinya
Dan hidup bersamanya
Aku jadi pencinta yang curang

Janjiku padaMu
Sebelum aku mengenalinya
Telah aku mungkiri
Bukan hanya sekali
Tapi telah berkali-kali
Masa bersamaMu
Hanya jasad penghadir diri
Tapi hatiku tak mampu meninggalkannya
Aku memang pencinta yang curang

Bila susah hadir dalam hidupku
Baru aku resah mencari diriMu
Untuk meluah segala yang terpendam
Mengubah gelora menjadi tenang
Tapi bila bahagia
Aku terus bersamanya
Kadang-kadang sehingga lupa temujanji kita
Aku pencinta yang curang

Tapi Kau tetap setia bersama ku
Walau aku pencinta yang curang
Kerana Kau memang Pecinta yang SEMPURNA...