Catatan Warna Warni Kehidupan

Kehidupan ini indah...
Penuh warna warni...
Ada putih ada hitam...
Ada suka ada duka...
Ada tawa ada tangis...

Ada sihat ada sakit
Ada bahagia ada derita...
Ada nikmat ada dugaan...
Andai tiada warna ...
Hilanglah seri kehidupan...
Hayatilah setiap detik kehidupan...



Lelaki di Malaysia Buta Huruf

Sabtu, Oktober 16, 2010 - Bingkisan dari iXoRa_sKRu pada 2:09 PTG
Kenapa saya cakap begitu...saya nak bincang pasal apa sebenarnya ni... saya nak bincang pasal koc wanita... pendek jer tajuk ni sebenarnya... bicara pasal lelaki yang tak pandai baca papan tanda koc wanita... padahal pada papan tanda itu sudah ditulis dalam 5 bahasa... melayu, inggeris, manderin, tamil dan arab... tapi lelaki tetap juga masuk dalam koc wanita tanpa rasa bersalah....

yang paling saya geram tengok perempuan ajak pak we dia masuk sebab tak nak berpisah... kalau nak duduk sangat dengan pak we tu... jangan masuk koc wanita... tak pun suruh pak we nya bertukar jantina dulu..hehe... ni tidak... menyusahkan perempuan lain jer...

wahai lelaki.... fahamkan diri anda dan kalau yang buta huruf tu silakanlah belajar membaca... hanya 2 perkataan... dan tak kisah la bahasa mana antara 5 bahasa yang terpapar tu... sila ambil perhatian!!!
Komen: